S-a dus să mimeze îngerilor. Dan Puric s-a stins din viață

Dan Puric a decedat în dimineața aceasta la Spitalul Colțea, după ce ieri seară a fost victima unui accident, pe scena Teatrului Teatrului Național, în timpul repetițiilor pentru ultima reprezentație a piesei „Vis”. Martorii spun că, în ultimele minute ale spectacolului, unul dintre reflectoarele montate deasupra scenei s-a desprins și a cazut peste artist. Familia lui Dan Puric este hotărâtă să acționeze în instanță atât conducerea Teatrului Național București, cât și cea a Spitalului Colțea, afirmând că decesul artistului nu a survenit în urma accidentului, ci în urma tratamentului greșit pe care cel supranumit „Mimul lui Dumnezeu” l-a primit în spital.

Emil Puric, tatăl artistului, ne-a declarat că va acționa în instanță conducerea ambelor instituții, dar în special Siptalul Colțea. Tatăl artistului susține că medicii de la Spitalul Colțea i-au dat lui Dan Puric un medicament folosit în cazul consumatorilor de droguri în loc de un antibiotic. Potrivit unor surse judiciare medicii i-au administrat Nomifensin, după ce au observat ca Dan Puric, deși plin de sânge, continua spectacolul de patomimă. „Îi voi da în judecată pe cei care mi-au omorât copilul. Și pe cei care trebuiau să asigure cumva reflectorul ăla, dar mai ales pe medicii de la Spitalul Colțea, care în loc de Ripostatin, un antibiotic puternic, i-au dat Nomifensin, folosti în special în cazul consumatorilor de droguri. A făcut blocaj renal după 14 ore”, a declarat tatăl artistului. El ne-a relatat că artistul era conștient că medicii au făcut o greșeală. „A privit flaconul apoi s-a uitat la mine, așa, cu privirea lui blândă și mi-a spus: < Tată, iartă-i, că nu știu ce fac!>”, a spus Emil Puric. Tatăl artistului a povestit cum o asistentă s-a împiedecat de papucii unui pacient și a scăpat pleosca cu conținutul rezultat în urma unei clisme peste patul actorului. „Când s-a vazut așa, plin de acele dejecții, Dănuț a strâns cearșafurile umede în mâini, strigând <Dumnezeul meu, Dumnezeul meu, pentru ce m-ai părăsit?>, apoi s-a întors către mine și a spus <Mi-e sete>”, a mai povestit  tatăl artistului.

Vizibil afectat, Emil Puric a relatat reporterilor noștri ultimele momente din viața celui supranumit „Mimul lui Dumnezeu”. „I-a dat unei asistente 5 lei să-i schimbe cearșaful și, după ce s-a așezat din nou în pat, Dan mi-a cerut să-i aduc o Biblie, icoana Sfântului Mihail, dar și ceva de mâncare, o bucățică de slănină cu brânză și un fir de ceapă. I-am adus azi dimineață, că am găsit la țăranii ăia de la târgul de produse tradiționale. Dănuț a primit pachețelul și l-a desfăcut, cu mâinile tremurânde și m-a întrebat dacă am adus și o brișcă. I-am zis ca nu, că nu m-am gândit. I-am dat o lamă de ras Gillette”, a povestit, cu lacrimi în ochi, tatăl lui Dan Puric. „A luat lama, i-a mulțumit lui Dumnezeu pentru bucate, apoi a tăiat slana, brânza și ceapa în bucățele mici și acolo, pe ziar, am mâncat amândoi. Să-l fi văzut cum se luminase la chip, mâncând slănina aia cu ceapă, nu îl mai văzusem așa fericit de la crăciunul din 72 când i-am făcut cadou o turtă dulce cu un ciob de oglinjoară în mijloc”, a povestit tatăl lui Dan Puric. „După ce am terminat, s-a uitat, așa, lung, la ziarul unsuros și a spus <S-a isprăvit!>. Mi-a cerut icoana și Biblia, s-a întins în pat strângându-le la piept, șoptind <Tată, în mâinile Tale îmi încredințez duhul>, apoi a s-a stins. La gură mai avea un firicel de ceapă, pe care l-am luat și l-am pus într-o cutiuță, pe care am s-o trimit la mănăstirea construită de el întru pomenirea Sfinților Închisorilor”, a mai povestit tatăl artistului.

258 comentarii

Filed under Ateism, Foc de voie !!!, Stiri

258 responses to “S-a dus să mimeze îngerilor. Dan Puric s-a stins din viață

  1. eu

    Prea tare! Un imbecil paranoic adulat de o adunatura de imbecili saraci cu duhul

    • Ginel

      Da-mi exemplu de om adevarat … !!

    • mihaela

      Mai uita-te din cand in cand in oglinda,si-o sa vezi imecilul.Sau mai da si pe la nenea psihiatru,c-o sa-ti spuna el cum stau treburile la schizofrenici.
      P.S.Cu medicatie corespunzatoare poti sa tii boala in frau!

    • mihaela

      Mai uita-te din cand in cand in oglinda,si-o sa vezi imecilul.Sau mai da si pe la nenea psihiatru,c-o sa-ti spuna el cum stau treburile la schizofrenici.
      P.S.Cu medicatie corespunzatoare poti sa tii boala in frau!

    • Dorel

      Avand in vedere nivelul tau redus de inteligenta ar trebui sa te las in ignoranta ta de imbecil care nu a facut nimic altceva in viata decat a aruncat cu noroi in cei care chiar au realizat ceva in viata lor .

      • CORECT

        Si ma rog ce ati realizat voi concret in viata,ca nu am inteles,deh sunt eu mai prost…mai motul pamantului de-ti da inteligenta pe dinafara,atat de destept esti ca trebuie sa-ti spuna Puric ca sa faci si sa dregi.
        Dobitocule,vezi ca biserica voastra de ratati si imbecili arunca cu noroi in oricine nu e de acord cu ea…cat de penibili puteti sa fiti,va scaldati in penibilitate???

    • Dorel

      Iar ai uitat sa iti iei medicamentele.

  2. Gaman Catalin

    S-A STINS ULTIMUL ROMAN

  3. sunteti imbecili sa faceti glume de astea :)))) Chiar recent a avut un interviu televizat, in direct ! Si suntem in 2013 :))))

  4. mihaela

    ce articol de prost gust! Dan Puric e mai viu ca niciodata!

  5. Om Normal

    Oameni buni,
    Dan Puric, acest roman exemplar, este in viata!

  6. CORECT

    Alo,n-ati auzit ca a inviat dupa 3 zile?Acum puteti sa-l declarati sfant si sa va inchinati la el…oricum daca ar fi murit sunt sigur ca ati fi facut pelerinaje…
    Ati fi avut si voi o reactie precum Hugo Chavez cand a fost sunat in direct de Fidel Castro la emisiunea Alo Presidente:
    Caramba,es Fidel!

  7. Strochal

    Nu imi doresc sa se intample asa ceva in timpul vietii mele…

  8. mihaela

    Ce cretini!Da-v-ar Dumnezeu sa aveti parte de ceea ce ati scris,asa cum ati facut regia asta sa li se intample celor pe care-i iubiti mai mult!Tatal lui Dan Puric e decedat demult.Idioti mai mari n-am vazut!

  9. relu

    sunteti idioti asta nu e o pacaleala de 1 aprilie numai niste handicapati fac astfel de glume

  10. Autorilor articolului le-aş spune doar atât-
    dan puric va fi viu şi după moarte, voi sunteţi morţi demult.Domnul să vă aibă-n pază.

    • Anca Anton

      Si pe tine… Dan Puric este un mim care, din pacate, a crezut ca e cazul sa vorbeasca.

    • Dorel

      Nici ca se putea un raspuns mai bun acestor imbecilil care nu au realizat nimic in toata viata lor.

      • CORECT

        Hai pe bune,zau nu minti…voi ce ati realizat,Dan Puric ce a realizat???
        Spectacole penibile de pantomima si glume proaste prin conferinte?
        Papagalilor,astia exploateaza prostia si saracia voastra,va iau si femeile,cat de tampiti sunteti???
        Stiti,voi chiar va meritati soarta,unii ca voi merita escrocati de asemenea guruleti pana la ultimul ban…dar apoi sa nu va aud ca dati vina pe politicieni sau guvern pentru prostia voastra…prostia se plateste,la propriu.
        Vorba aceea,cand te pacaleste prima oara ,sa-i fie rusine…
        cand te pacaleste a doua oara,sa-ti fie rusine.

  11. Nicolescu Aurora

    nu pot sa cred, ca-i adevarat,cel mai Roman dintre Romanii nostri,D-zeu sa-l odihneasca.

  12. pietri

    Primul meu gând a fost de condamnat:nu eram mâhnită de accidentul artistului sau de decesul acestuia ci de faptul ca EU nu aflasem la timp ca să-l plâng când sufletul îi era încă aproape…EGOISM se numeşte?…Ce glumă macabră de 1 aprilie…de om BOLNAV!…

  13. dan puric isi inseala nevasta cu o curva de medicinista din bucuresti in casa lui din bucuresti, iar nevasta sa sta in ilfov…

    • Dorel

      Si mata te-a facut cu un nenorocit nebun scapat de la spitalul 6 asa ca aproape ca iti inteleg ratacirile.

      • CORECT

        Dorele,probleme ma?
        Muncim si noi mai cu talent sau o ardem intelectual pe bloguri?
        Mars la munca,putorilor,nu la furat bani de la saraci si din buget!
        Evident,tie iti recomand un tratament specializat la Balaceanca.

    • Violeta

      pe cuvantul tau ca tu nu ti-ai inselat niciodata partenerul??! probabil pentru ca nu se uita nimeni la tine!!??….

  14. Cristi

    Uite dracii cum colcaie in ei. Nu-l mai pot suporta pe Puric ca le da cu mir pe la nas si cu aghiasma. DAN PURIC E VIU si tu esti un cretin pentru ca dezinformezi.

    • CORECT

      Bai cretini ortodocsi ce sunteti,nu mai citati din scriptura daca oricum nu o urmati si nu va intereseaza…recitati din manualul micului cretin scris de baba Vasile&co…garantat de baba Floarea.
      Dracii se joaca cu mir si agheasma,impreuna cu crucile si icoanele cu care il slujiti pe stapanul vostru,satan din focul gheenei, unde o sa ardeti fericiti in vecii vecilor,amin.
      Locul vostru e la ghena de gunoi a istoriei.

      • amalia

        bai baiatule eu i-am spus tastalui tau ,dupa ce m-am despartit de el in colt la berarie, sa nu cumva s-o ia pe nevasta-sa ,recte pe mama ta, la …..intrebari deoarece avea concentratia de alcool in sange peste limita normala si svor iesi copii anormali. se pare ca nu m-a ascultat.adica,nu se pare, se vede cu ochiul liber.tinere..imi pare rau de cele intamplate.ar fi trebuit sa te dea la canal.

      • andreeas burtica

        “Festinul dracului este atunci cand omul se spurca unul cu celalalt si se urasc de moarte! Pentru dracu’ voi sunteti marionete,iar el rade si se ospateaza din pacatele voastre!” Dan Puric nu este un idol,nu inca,ci doar un roman simplu care vorbeste pentru cei care au ” ochi si urechi” sa inteleaga! O vorba a batranului meu: “Degeaba profesorul “i-si sparge capul” cu tine daca tu esti incapatanat prost”! Pentru cei care nu au inteles ultima parte,nu,nu se referea la mine.

      • CORECT

        @amalia

        Tu de ce nu esti la Balaceanca?
        Iar ai uitat sa-ti iei tratamentul…

  15. CRED CA CE FACETI VOI NICI MACAR GLUMA NU SE POATE NUMII SINTETI …..

  16. gluma de f.f.prost gust…surprindeti. ne cu ceva frumos ,sa se bucure toata lumea,nu i asa

    • Asta este nivelul de gandire al Romaniilor, si de aceea am ajuns unde am ajuns…… merg Romanii la vot, de mai bine ar sta acasa, de 20 si ceva de anii nu fac alceva decat sa voteze cu aceeiasi mafiotii dar de fiecare data sub alta denumire, imbecili prosti si mafiotii de ne conduc precum si sclavii , si argatii de-i voteaza……justitia si parquetul, securitatea de antes, capitalismul si democratia= libertatea de a fi un sclav- model dar liber, poti sa spui chiar tot ce ai pe suflet, oricum nimeni nu te baga in seama, in cel mai rau caz te trimite sa iei pastile, oricum am ajuns la o concluzie ca oamenii cu studii si facultatii sunt mult mai prosti decat cei fara, pentru ca au in cap talentul democratiiei, si ca dovada relevanta, ceausescu cu 4 clase a facut ceva in Romania, iar hotii si mafiotii in ziua de azui au studii si de 24 de ani nu stiu alceva decat sa fure din avutia tarii, cei drept cu ajutorul nostru.

  17. fmm

    mortii ma-sii de treaba, m-am bucurat aproape un an ca a mierlit-o ca acu sa aflu ca inca rasufla

Lasă un răspuns

