EXCLUSIV: Noi interceptări în dosarul lui Iisus Hristos. INRI: Când spun că vă mântuiesc, mă refer la propriu!

Hristos Iisus (foto – portret robot), pe care ateii îl suspectează de participaţie improprie la genocid, crime împotriva umanităţii și uzurpare de calităţi oficiale a fost interceptat într-un local din Ierusalim în timpul unei discuții cu cei 12 complici ai săi acuzați de prostie organizată și asociere în vederea săvârșirii de minuni.

Hristos Iisus (H.I.): Eu v-am dat două lecții. (ia o bucată de pâine) Acesta este trupul Meu, bă golanilor, care se dă pentru voi…(ia un pahar cu vin)…și acesta este sângele meu, care pentru voi se varsă.

Domn: Da.

H.I.: Și iată că p… ăla care m-a vândut stă cu Mine la masă. V-ați bazat pe forță. Eu vă arăt că mă c… pe voi și pe romani și vă p… în c… pe toți, amin! Bă, eu vin dintr-o mahala evreiască, vin din contrabandă… Eu am făcut eforturi disperate să nu mă dau în fapt, de unde vin și ce sunt.  Tatăl Meu Mi-a dat ok-ul să-i mântui pe romanii care au invadat teritoriul Israelului și am mântuit cu sutele. Când spun că I-am mântuit, mă refer la propriu! Eu discut clar, nu mi-e teamă că aveți ceva la voi. Mă doare în p…ă. Acum discutăm doar între noi. Nu știți nimic despre Mine, decât legende făcute de proști!

Domn: E a treia oară…

H.I.: Inițial, am vrut să vă dau pedeapsa maximă

Domn: Să ne mântuiți?

H.I. : Să dau o lecție tuturor care îndrăznesc să mă…

Domn: Să ne mântuiți?

H.I.: Bă, puștiule! La Mine așa ceva nu înseamnă că e politică interzisă. La Mine mântuirea face parte din arsenalul de lucru. Eu nu glumesc cu de-astea! Deci, bă golanilor, la propriu m-am gândit!

Domn: Noi nu!

H.I.: Da’ voi ați venit cu inima deschisă.

12 thoughts on “EXCLUSIV: Noi interceptări în dosarul lui Iisus Hristos. INRI: Când spun că vă mântuiesc, mă refer la propriu!

  1. Esti un geniu, intr-adevar. Unul al superficialitatii si al denigrarii unor lucruri pe care nu le intelegi, oricum. Esti prea putin interesat sa afli ce a vrut sa spuna Mantuitorul Hristos, dar il ironizezi si folosesti un limbaj care putin poate fi numit ,,genial”. Esti un limitat din punct de vedere spiritual.

      1. Ala bun, (carne de tun)poate are o oarecare importanta ca te referi la un personaj imaginar cu atata admiratie vad ca ii scrii si numele cu litera mare, m-as simti un pic asa nustiu cum sa zic
        Mos Craciun

  2. Ateii de care spui tu sunt vinovati de genocid impotriva umanitatii, nu Domnul nostru IISUS, care a venit sa imparta pacea si iubirea pe pamant.Tot acei atei l-au si omorat.Tu esti un ignorant, poate candva Dumnezeu iti v-a deschide inima impietrita, si poate te vei intoarce aici sa ne spui si noua cum este atunci cand primesti lumina in sufletul tau intunecat.

    1. Sunt si eu un ……ca si voi dar nu cred ce nu exista nu exista DUMNEZEU. /CHIAR MERG LA BISERICA ,sunt Crestin ca si stramosii mei au fost,si urmasii mei tot Crestini vor fi dar nu exista Nimic . DUHOVNICUL LA CARE MERG ESTE UN PROTOPOP RENUMIT dar nu=mi raspunde la multe intrebari..La cate am citit am cautat si alte raspunsuri si parca se intrevad si alte variante de raspuns. Credeti ca pshihologia ne cam indeparteaza de credinta s-au de realitate…..ori ne cam deschide si altfel viziunea… se spun in anumite servicii….ca realitatea nu o stie multimea…..am intrat in Postul CRACIUNULUI si va doresc un post usor cu liniste sufleteasca un CRACIUN FERICIT VOUA.

  3. Sunt multe, chiar foarte multe semne de intrebare (cum din atatea zeitati foste cu mult inaite s-au terminat si apoi a aparut doar una? cum toti evrei din naitea MANTUITORULUI au fost sortiti de parinti aleaselor si invers si dupa Iisus, pana azi tot asa ? tot asa si Iisus a fost;;programat,, si insurat, cum sunt mai multe Evanghelii recent descoperite si acceptate de Vatican ,cum sunt falsurile etalate de biserica si probate… vezi escrocheria aprinderii luminei de la mormantul ;;Sfant;; escrocheria cu aprinderea fosforului alb faza divulgata de circari ,care il aprind si dupa vreo 5-10 minute se aprinde cu flacara si nu arde, si altele care ne inchide intr-o viziune cit mai ingusta dar directionat sigur spre viziunea religiei) Vorbind cu un preot odata ,l-am intrebat…….Dacanu exista DUMNEZEU ce se intampla? LA CARE PREOTUL ….Daca nu ar fi o religie(oarecare) oamenii nu ar fii de stapanit ,s-ar creea o situatie de necontrolat nu s-ar respecta acea porunca SA NU UCIZII……. si s-ar creea grupuri ce nu pot fi controlate ca un razboi mondial mic dar peste tot incontrolabil …si faza cu INVEREA MANTUITORULU a fost sigur in luna infloririi pomilor total gresit in multimea de probe care doar atent citindu-le vom intelege ca practic am fost creati din diversi microbi evoluati in multe miliarde de ani ca si alte animale s-au poate am fost lasti pe Pamant ca faza experimentala dar sigur nu numai religia noastra este caca dar si altele cu siguranta………Sunt CRESTIN dar sunt multe intrebari care puse nu ne da un raspuns ci directionarea tacuta spre o idee care-i zice religie.NU EXISTA dumnezeu cum nu exista sfinti si alte cacaturi …asta eeeeeeeeeee partz.

  4. Dumnezeu nu ….”exista” ci,… este.
    „Exista” este un cuvant-concept care poate face referire atat la „ceva situat foarte aproape” cat si la „ceva situat foarte departe”.
    „Este” este un cuvant-concept care se refera la ceva care este in raza de actiune ale simturilor tale … live.
    Nici ateii (ateismul este una din formele de „credinta” – credinta ca nu exista) nici religiosii (celelalte forme de … a crede in … inchipuiri, nu sunt pe drum ci …. pe langa el, situati la o extrema sau la cealalta. Doar ignoranta (sau ne-stiinta, ne-cunosterea) sau snobismul pot crea „omul indepartat de calea de mijloc”. Nu am avea de ce sa fim unii impotriva altora cata vreme (precum la sah) ar castiga … „argumentatia cea mai buna”, cata vreme „mintea” ar fi respectata. Vedeti ca este un blog care se numeste „ego-obiectivism”. Nu-i rau sa aflati si altfel de opinii mai inainte de a trage linie si … a ajunge la o concluzie.
    Nu-i timp pentru … toate, stiu, dar invitatia ramane. Cel putin voi suntet-ti laudabili ca …. cautati raspunsuri. Salutari.

Lasă un răspuns

