ADEVARATELE discutii de la Cina cea de Taina. INTERCEPTARI

Hristos Iisus, acuzat de complot impotriva ordinii Imperiului, asociere in vederea savarsirii de minunui si uzurpare de calitati exceptionale, a fost interceptat de romani in timpul Cinei celei de Taina in timp ce negocia cu Iuda achitarea in procesul intentat de evrei.

Intalnirea dintre Iisus Hristos si Iuda a avut loc la vila Mantuitorului, iar acesta avea aparatura pe el si inregistra toate discutiile.

IISUS: Aici poti vorbi linistit, n-a pus nimeni nimic. Nu se stie de locul acesta, stai cuminte, Iudi! Eu aici iau Cina cea de Taina, nimeni nu pune”

Iuda i-a spus ca ii va da numele judecatorilor, dar a conditionat asta de primirea banilor.
IUDA: …eu o sa-Ti dau cel putin o saptamana, luam de baza o saptamana… numele.

Iisus a tinut sa inregistreze momentul in care Iuda vorbea de sumele de bani.

IISUS: Tu Mi-ai spus, tu Mi-ai spus, draga prietene, asa: ca vrei un avans… Cat a fost avansu’, ca nu mai tin minte?
IUDA: Douazeci la suta ti-am zis!
IISUS: Asta cat…insemnand cat?
IUDA: Douazeci…a…treizeci, pardon. Treizeci, nu douazeci.
IISUS: Pai, voi vreti…niciun semnal, dar voi vreti treizeci de arginti! Pe ce?

Mantuitorul a cerut un semn de la persoana care facea interventia, pentru a fi sigur ca nu este o teapa si a dat mai multe modalitati.

IISUS: In momentul in care vii si-mi dai un semn ca esti…spui ca esti, in acel moment Eu ti-i pun tie in mana si dicutam dupa ce obtii, ce-Mi obtii, achitarea. Vreau un semnal intr-un loc public. Ma duc la o masa, rup o paine, beau un vin. Ca sa…ca sa fiu convins ca intr-adevar sunt pe mana care trebuie.

IUDA: Recomandarea, sfatu’, cum vrei sa-l iei, sa iei un termen.
IISUS: Pai, am luat maine termen. Deci, omul tau care e pe felie acolo, ma, trebuia sa stie ca am maine termen. Senzatia Mea e ca tu sau altii din jurul tau vrea sa ma faca de niste manutuiri, sa ma escrocati de niste mantuiri.
IUDA: Mai, m-ai socat, adica, efectiv sunt ca un pacalici acuma si o sa ma duc sa spun: „bai, fratilor, pai, ce dracu’…Nu incerc sa Te, sa Te escrochez, ca nu incerc!

IISUS: Deci, te mai intreb inca o data! Trebuie sa intre noul Cod, da!? Pe asta nou, echipa ta poate interveni?
IUDA: Da. Trebuie sa securizam. Gandeste o metoda sa, sa securizam lucrurile ca s-o facem. Da?
IISUS: Resu’ tinem noi legatura prin… prietenu’ nostru.

Lasă un răspuns

